Nama Khoi loods splinternuwe klagtebeheersentrum: ’n Nuwe era vir reaksie en dienslewering

July 25, 2025

Die Nama Khoi Plaaslike Munisipaliteit het vandag ‘n belangrike mylpaal bereik met die bekendstelling van sy splinternuwe 24-uur Klagtebeheersentrum – ’n sentrum wat ontwerp is om diensverskaffing aan inwoners vinniger, meer doeltreffend en deursigtig te maak.

Die sentrum stel inwoners nou in staat om munisipale probleme soos waterlekkasies, rioolversperrings, kragonderbrekings en ander diensverwante kwessies direk en betyds aan te meld – enige tyd van die dag of nag. Die klagtes word onmiddellik op ’n digitale stelsel geregistreer, waarna dit direk gekoppel word aan die toepaslike tegniese of administratiewe span vir opvolg en oplossing.

Hierdie proaktiewe benadering tot dienslewering beteken dat inwoners nie meer hoef te wonder of hul klagtes ontvang is of verlore gegaan het in die stelsel nie. Elke klagte word aan ’n verwysingsnommer gekoppel, en die vordering van die saak kan nou behoorlik gemonitor word – ’n eerste vir die munisipaliteit.

Die Klagtebeheersentrum is nie net ’n infrastruktuurverbetering nie, maar deel van ’n groter strategie om dienslewering te professionaliseer, gemeenskapsvertroue te herstel en aanspreeklikheid binne die munisipale administrasie te versterk.

Met personeel wat opgelei is om met empatie en kundigheid te werk, en toerusting wat voldoen aan moderne standaarde, bied die sentrum ’n nuwe vlak van toegang tot hulpbronne – veral vir afgeleë gebiede waar inwoners dikwels nie vinnig hulp kon kry nie.

Hierdie inisiatief is nog ’n bewys van die munisipaliteit se verbintenis tot die reg op diens – en sy visie om ’n responsiewe, inklusiewe en doeltreffende regering te wees.

Die sukses van die sentrum sal egter nie net gemeet word aan die tegnologie of personeel nie – maar aan die vertroue wat dit herstel, en die lewens wat dit verbeter.

 

Last modified: July 25, 2025

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *